• Welkom bij v.v. Bavel Sportpark de Roosberg

Uitslagen

• LID WORDEN VAN VV BAVEL? DAT KAN! WELKOM!

Vanaf 5 jaar kun al je lid worden.

AANMELDEN

Voor het aanmelden bij onze club geldt een aanmeldprocedure en inschrijfformulier. Voor vragen kunt u per e-mail contact opnemen met de Ledenadministratie.

• PROEFTRAININGEN

Wanneer je voordat je lid wordt graag eerst een proeftraining wil volgen, dan kan dat. Je kan vrijbijvend 3 proeftrainingen volgen bij onze club. Je dient je hiervoor wel even per e-mail aan te melden bij de betreffende leeftijdscoördinator. In onderstaand tabel vind je de verschillende mailadressen. Na aanmelding neemt de coördinator contact met je op met welk team en wanneer je kan gaan meetrainen.

• AFMELDEN / OVERSTAPPEN

Afmelden als lid dien je schriftelijk of per e-mail uiterlijk aan het einde van het seizoen door te geven aan onze ledenadministratie. Bij niet-tijdig afmelden als lid van VV Bavel (vóór 1 juni), wordt € 25 aan administratiekosten in rekening gebracht. Dat zijn de kosten die aan de KNVB worden afgedragen voor een spelend lid.

Bij een overstap naar een andere vereniging moet overschrijving cq aanmelding worden aangevraagd bij de nieuwe vereniging.Via het automatische systeem wordt tussen de betrokken verenigingen de procedure afgewerkt. Het overschrijvingsformulier alsmede de spelerspas, zijn hiervoor niet meer nodig. Bij akkoord van de betrokken verenigingen wordt de overschrijving door de KNVB goedgekeurd. Bij twijfel mag er altijd contact op worden genomen met een van de betrokken verenigingen.

LET OP! AANMELDEN BIJ DE NIEUWE VERENIGING BLIJFT EEN VERPLICHTING VAN DE SPELER/SPEELSTER.

Nog even de regels op een rijtje:

• Bij afmelden dient altijd de ledenadministratie geinformeerd te worden. ledenadministratie@vvbavel.nl
    • Alle afmeldingen dienen via de ledenadministratie te worden verwerkt, anders zal met a. of lid blijven; of b. geen overschrijving verkrijgen omdat deze persoon NIET is afgemeld als lid van Bavel. Ook de betreffende contributie zal hierdoor normaal worden afgeschreven dan wel gevorderd. Afmeldingen via leider/trainer coördinator of de VTC zijn NIET bindend.
    • Wij verwachten schriftelijke officiële afmelding, kan per mail. Zodat wij deze kunnen aanpassen in het systeem (waar ook de KNVB mee wordt geïnformeerd).
    • Afmelden tijdens het seizoen zonder een geldige reden. Als iemand zich afmeldt na 15 september betaald men de volledige contributie.
    • Als iemand zich afmeldt na 1 juni maar voor 15 september worden alleen de administratiekosten (afdracht KNVB) van € 25,- in rekening gebracht.

WIJZIGINGEN

Voor wijziging van adres, telefoonnummer of e-mailadres graag een bericht sturen naar de ledenadministratie