• Meiden- en vrouwenvoetbal bij v.v. Bavel

Meiden- en vrouwenvoetbal is bij v.v. Bavel niet weg te denken
    Dat voel je al op het moment dat je voor het eerst bij ons binnenkomt. Het meiden- en vrouwenvoetbal heeft een volwaardige plek in onze vereniging. We zijn ambitieus. Gaan voor plezier. En we doen het samen. Want voetbal is veel méér dan een wedstrijd van elf tegen elf. Bij v.v. Bavel vind jij als speelster een plek die bij je past.

Vrouwenvoetbal: van topamateurniveau tot recreatievoetbal
    v.v. Bavel staat bekend om haar sterke vrouwenselectie. Ons eerste elftal speelt al jarenlang in de amateurtop. Daar zijn we trots op. En dat willen we uitbouwen. Ben jij ambitieus en zoek je een fijne club om de volgende stap te zetten? Dan pas jij bij ons, want we hebben veel te bieden. Wij geloven dat voetballen in een omgeving die ‘presteren’ uitstraalt, zorgt voor meer plezier. Bij ons vormen VR1 (hoofdklasse) en VR2 (2e klasse) samen de vrouwenselectie. De vrouwenselectie is toegankelijk voor talentvolle speelsters vanaf 15 jaar en beschikt over de volgende faciliteiten:

• Tweemaal per week teamtraining
    • Mogelijkheid tot extra individuele training, gericht op persoonlijke verbeterpunten
    • Training en coaching door gediplomeerde trainers met ervaring in het vrouwenvoetbal
    • Keeperstraining door een gediplomeerde keeperstrainer
    • Gesponsorde wedstrijd- en trainingskleding
    • Eigen fysiotherapeut
    • Busvervoer bij (verre) uitwedstrijden

Trap jij liever een balletje waarbij gezelligheid voorop staat? Dat kan in VR3 of VR4. Deze gezellige teams trainen op woensdag- en/of vrijdagavond en spelen elke week op zondag een wedstrijd. Heb je geen voetbalervaring en wil je kennismaken met voetbal? Dan ben je van harte welkom!

Meidenvoetbal

Jeugdspeelsters kunnen bij onze club op een passend niveau spelen. In het komende seizoen hebben wij twee meidenteams in de MO17.

Vanaf de leeftijd van 5 jaar kun je al komen voetballen. Waar mogelijk en gewenst spelen de meiden bij elkaar in een team. Wil jij kennismaken met voetbal? Neem contact met ons op en kom meetrainen!

Wist je dat…?

• …wij tegen Ajax hebben gespeeld? In 2019 kwamen we in de 1/8e finale van de beker. Meer dan 1.000 toeschouwers waren bij deze wedstrijd! Helaas was Ajax nét met 0-13 te sterk…
    • …er al meer dan 50 jaar meiden en vrouwen bij onze club spelen? Daarmee waren we een voorloper in het meiden- en vrouwenvoetbal. En dat zijn we nog steeds!
    • …wij deelnemen aan het ontwikkelingsprogramma meiden- en vrouwenvoetbal van de KNVB?
    • …we dezelfde sponsor hebben als de Oranje Leeuwinnen? ING heeft zich als hoofdsponsor van het meidenvoetbal verbonden aan onze club!

Heb je een vraag of wil je meer informatie?
    Wil je meer weten over het meiden- en vrouwenvoetbal bij v.v. Bavel? Denk je eraan om bij onze club te komen voetballen en wil je een keer proeftrainen? Of heb je een andere vraag? Stuur dan een e-mail naar meidenenvrouwenvoetbal@vvbavel.nl. Je hoort snel van ons.