• Sponsor worden bij v.v. Bavel is voor iedereen weggelegd. Geen beurs te klein en geen gesteld doel te hoog. Of het nu hoofdsponsor of evenementensponsor is, iedereen kan zijn of haar bedrijf of organisatie op een passende manier bij een groot publiek onder de aandacht brengen.

Hieronder staan in het kort de mogelijkheden. Via onderstaande link krijgt u een totaaloverzicht van alle sponsoropties.

Hoofdsponsor
    Sponsoring van de selectie Bavel 1 en 2 bij de mannen, de selectie van Vrouwen 1 of bij de jeugd de selectie-elftallen JO19-1 en JO17-1. Alle beschikbare vormen van reclame worden benut om uw naamsbekendheid te vergroten en u geniet een aantal speciale privileges.

Partnersponsor
    Bouw zelf uw mate van exposure op! Als partner van v.v. Bavel kunt u via een aantal stappen zelf bepalen hoe u uw bedrijf of organisatie onder de aandacht wilt brengen. De modules Basis, Extra en Top staan garant voor een passende invulling van uw behoefte en budget.

Teamsponsor
    U kiest zelf een team dat u wilt sponsoren. Als shirtsponsor komt u veelvuldig in beeld, zowel op de Bavelse velden als daarbuiten. Een extra aanvulling op die reclame-uiting zijn de trainingspakken die uw team de professionele uitstraling geven die past bij uw bedrijf.

Clubsponsor
    Ook als clubsponsor komt u goed in beeld: kies voor een groot of klein reclamebord langs een van de velden, een exclusieve banner op het hoofdveld, doorlopende reclame op het infoscherm in de kantine of neem posities in op de sponsorwand.

Vrienden van v.v. Bavel
    Bijzondere doelen verwezenlijken we samen met de leden van de Vrienden van v.v. Bavel. Of het nu een speeltuintje is of oefengoaltjes, deze hart-voor-de-club-ers dragen bij aan faciliteiten voor alle leden van v.v. Bavel.

Evenementensponsor
    Met meer dan tien toernooien, een voetbalkamp en andere evenementen is er altijd wat te doen bij VV Bavel. U kunt uzelf op de kaart zetten op elke manier die u wenst. Van adverteren in het programmaboekje tot naamgever van een toernooi, alles is mogelijk!

Alle informatie over de sponsormogelijkheden vind je terug in onze sponsorbrochure.

Neem via het contactformulier hieronder contact op met onze sponsorcommissie.

Sponsorbrochure

• Sponsornieuws